Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за алфа 147

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за алфа 147

    Здравейте, имам следният въпрос? Както може би повечето от вас знаят, 147-те имат проблем с предните горни носачи. Скърцат много неприатно. От много места съм чувал, че този проблем се оправя, като се напръскат втулките на носачите с силиконов смазващ шпрей. Аз лично съм пробвал тоя метод 2 пъти с различни шпрейове, но резултата е никакъв. Продължава да си скърца. Пробвал ли е някой от вас тоя метод, имаше ли ефект и ако да, какъв шпрей използвате?

    Имам и въпросче за ламда сондите. В момента съм в швейцария и тука има едни животни (подобни на белки) които се завират под колите и прегризват кабелите. На мойта кола, една такава гадина ми е прегризала кабела на втората ламбда сонда - след католизатора! Сега на таблото ми свети жълтата лампа за двигателя, но няма разлика във вървенето на колата. Искам да я оправя в б-я и затова се чудех дали може да и стане нещо по сериозно на колата дотогава (след 2 седмици)!

  • #2
    Относно ламбда сондата: нямаш проблем. Карай колкото ти душа иска.
    Относно носачите: или не ти скърца от тези втулки, които пръскаш, или са много за смяна. Колегите със 156-тици да споделят. Там май е по-изразено
    147 2.0 16v TS Selespeed

    Comment


    • #3
      И аз го имам това скърцане. Появява се при тръгване и като се раздвижи малко спира. За това ли говориш???
      Kawasaki Z1000 2013
      Moto Guci Breva

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от GT
        И аз го имам това скърцане. Появява се при тръгване и като се раздвижи малко спира. За това ли говориш???
        Същата история е и при мен!Задните тампони скърцат - предните още не са почнали!
        Alfa156 Against All

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от sedefcha
          Относно ламбда сондата: нямаш проблем. Карай колкото ти душа иска.
          Относно носачите: или не ти скърца от тези втулки, които пръскаш, или са много за смяна. Колегите със 156-тици да споделят. Там май е по-изразено
          Тука си в грешка колата е в сервизен режим и не работи както трябва по-точно не върви колкото трябва
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от slav40
            Първоначално публикувано от GT
            И аз го имам това скърцане. Появява се при тръгване и като се раздвижи малко спира. За това ли говориш???
            Същата история е и при мен!Задните тампони скърцат - предните още не са почнали!

            По принцип при тръгване наистина скърца най много, но после не изчезва напълно. Преди около 4 месеца смених двата предни носача, и скърцането което го имаше преди това изчезна за около 2 месеца. Сега от 2 месеца пак се е разкърцала и то сериозно. Или са некачествени новите носачите или скърца от друго място!

            Comment


            • #7
              вжите си тампоните на предната стабилизираща щанга, моя колега ги смени на 156цата и спря да скърца
              а иначе скърцаще адски, и ни спрейове ни дай боже помогнаха
              '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
              '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
              '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

              Comment


              • #8
                Спрея помога, аз го знам най-добре, защото в моя подземен гараж е страшна влага...а като излезна си е ебало мамамта. Колата трябва да се повдигне, за да се "отворят" горните носачи...от там се пръска много обилно със силиконовата грес (спрей) и проблема се решава за няколко месеца.

                Та процедурата е: повдигаш с крика едната предна гума до като гумата остане във въздуха....и след това обилно пръскаш горния носат точно на свивката...за по-добър резултат напраскай и другите носачи...всички гумени тампони.
                sigpic
                Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                Comment


                • #9
                  Леле мале, какво ме чака

                  Засега нищо още не скърца в окачването, а стана на 3 години откакто е пройЗведена и 2 от както е пусната в движение,и е на 62.000км. гаранцията иЗтича след една седмица...
                  Всъщност мога да кажа,че не намирам никва раЗлика сега и когато беше чисто нова във вървенето или скърцането. Вътре си скърца, ама тя така си е сглобена, пък и и свикнах

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от KGB
                    Спрея помога, аз го знам най-добре, защото в моя подземен гараж е страшна влага...а като излезна си е ебало мамамта. Колата трябва да се повдигне, за да се "отворят" горните носачи...от там се пръска много обилно със силиконовата грес (спрей) и проблема се решава за няколко месеца.

                    Та процедурата е: повдигаш с крика едната предна гума до като гумата остане във въздуха....и след това обилно пръскаш горния носат точно на свивката...за по-добър резултат напраскай и другите носачи...всички гумени тампони.
                    абе той направо ги смени горните носачи, и оттам спря да скърца
                    ама от стабилизиращата щанга не спря както и да е де, два тампона и там и се укроти
                    '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                    '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                    '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                    Comment

                    Working...
                    X